489324-203

Morgon, morgon

Vakna tidigare än vad jag skulle idag, hela en timme med. Fast det var skönt för nu känner jag mig utvilad och kunde gå upp när jag fick lust och bara för det nu så får jag vänta en timme tills min buss går, *suck* Men värt det. Fast var dock inte allt för lycklig när min mobil ringer klockan halv1 - 1 och när jag svarar så spelas bara en mobilringssignal. Ååh, sur jag blev .. Två gånger ringde det med och skyddat nr var det med. Toppen då. Vem var det ? Har nu med värsta träningsvärken sen jag gjorde alla rumpövningar och det tog ju i bena med så där har jag med träningsvärk nu, kan ju knappt röra mig. faan..
image129
Igår blev en mysig eftermiddag/kväll när jag träffa Patrik. Cykla in och mötte hon vid p4 (gud sicken värdelös kondition jag har, helt sjukt :S) Sedan gick vi iaf hem till mig, la oss i min säng och titta på film. Eragon blev det. Den var rätt okeej faktiskt. Mys :) Sedan vid 10 blev det att följa han tillbaka och när man kom hem sen så var man grymt trött kan jag lova men en mysig kväll iaf :)

jag är den jag är och ingen annan
/vforsberg

Kommentarer
Postat av: Marie

Gomorron sovit gott?
Ha en toppendag idag =)

2008-04-08 @ 08:33:26
URL: http://lakritstokiga3barnsmamman.blogg.se
Postat av: Frida

Naaw, va kul att det blev lyckat :)

2008-04-08 @ 17:46:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0