489324-203

Min måndag.

Idag har jag inte hunnit skrivit något men har berott på att jag ej vart hemma. Blev först skolan med samhäll och sedan idrott som ej var med på. Sedan satte sig jag, Krille & Martin vid rese och gjorde.. Vadå? :P typ inget. Diskutera bilar, har gryma problem att veta vad jag vill köpa för bil. Men det kommer väl. sedan blev det att åka hem efetr suttit där i säkert över en timme men gillar att titta på bilar. Det är kul ! :D
Väl hemma blev det mat & kolla på tven, sammanfattning av vm-rallyt från jordanien. Tyvärr bröt min Petter Solberg igen, jäkla skit.
Efter sätt klart på det drog jag iväg till Frida, satt där och snacka och sedan drog vi till F&S där hon skulle jobba i 2 timmar, sedan tillbaka till henne och äta, spela kort, sjunga och skratta. Jag älskar dig, gumman<3 du är bäst!
Sedan blev det att traska hem men efter halva vägen fastna vi och bara var tvungen att snacka en halvtimme till om typ allt mellan himmel och jord. Finns ingen som du hjärtat. <3
Så nu är det sängenoch ska snart sova tänkte jag =)



 

Hon som vet vad hon vill ha
/vforsberg


Kommentarer
Postat av: Linda

Svar: Yes :) AVSKYR ATT VÅRAN IDOL FICK BRYTA! :'(

2008-04-29 @ 08:27:31
URL: http://sjolinlinda.blogg.se
Postat av: Anonym

Jag förstår inte rikitigt hur vi lyckas, liksom en halvtimmer som bara flög iväg.. bra kämpat asså :P
Jag älskar dig gumman

2008-04-30 @ 11:36:26
URL: http://fsomifridaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0