489324-203

Min dag än så länge..

Känns rätt segt nu att sitta här. Fast samtidigt är det bättre än att städa men jag måste nog dessvärre göra det :/ Usch! vill inte.
Vad har hänt idag än så länge? Jo, först skolan med svenska& klassråd. Sedan lunch och sedan samhäll med nyhetskryss och bulle & dricka. Mums :) även ett test om demokrati hoppas det gick okej. Men gjorde det bara fort och lätt så får väl se helt enkelt. Sedan gick upp till rese och satt och snacka där med plutten (blomberg, han gillar inte bli kallad det men måste ju få jävlas för han är min lilla plutt)  Sedan hem med bussen och nu sitter man här och degar. Får se vad kvällen utvisar.

Snart klassfesten hos mig med som jag har lovat i över 2 månader. Fast får dock vänta 3 helger till men nu blir det äntligen av iaf. Det ska bli skit skoj :D Hoppas bara det är en hel lägenhet sen bara. Den som spyr åker ut med huvudet före så rä det bara. ;D haha.

jag är den jag är och ingen annan
/vforsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0