489324-203

Kvällen

Blev ju nu en elgrill så blir att grilla för fullt imorgon :D mumsigt! :D längtar nu ju. haha. Fick övningsköra med, det är så underbart att köra bil, jag verkligen älskar det. Dock är jag bitter för jag inte får gasa på hur mycket jag vill. Kom ett par grabbar i en BMW som tyckte dom var så jävla coola när dom körde om mig, men dom ska vara glada för att jag bara övningsköra för annars hade jag inte släppt om dom.
Queen of the road - that's me! :D
Blivit nu en skön dusch med, behövdes kände jag efter alla ansträngningar idag. Pluggat idag med, har prov imorgon om upplysningstiden, hoppas på att det går bra:D

Hon som vet vad hon vill ha
/vforsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0