489324-203

Hemma!

Fick sluta tidigare idag, grymt skönt :) skoldagen gick fort med. Nu blir det att packa inför att åka till pappa men blir inte så mkt eftersom jag ska hem på lördag kväll igen för att åka till Breman där dte blir lite grillning & sen ströga.. woho ;) haha xD Imorgon blir det ju rally med innan, därför jag åker till pappa :D Ska bli jätte kul har längtat så grymt länge efter att få åka igen. Blir en sträcka på 4 km så dubbelt så långt vi brukar åka på våra träningstävlingar.
Men nu måste jag fixa maten och så. Ha en trevlig fredag & lördag allihopa! :)

Hon som vet vad hon vill ha
/vforsberg

Kommentarer
Postat av: MATILDA

jag ska grilla ikväll, på tal om grillning :D värsta mys

2008-04-25 @ 15:21:42
URL: http://matildahammar.blogg.se
Postat av: Jen

aah okej nä men ja vet itne heller så då tar vi de en anna gång hahah :D

2008-04-25 @ 15:22:27
URL: http://www.metrobloggen.se/JenniferLindberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0