489324-203

Hemma från Skolan

image272Då var man hemma igen och oj vad varmt det är ute. Var rätt chockad när jag kom ut i morses kan jag lova, grymt skönt =) Kom lite försent till skolan för den där förbannade bussen var försenad.. haha :P bussen var typ överfull. Att västtrafik tänker på att ta två bussar på dom tiderna när det är mycket folk som åker buss. *suck* Men snällt nog vänta plutten på mig så behövde inte komma sent ensam. Samhäll stod först på schemat, blev att snacka om helgens nyheter som alltid och sedan fick vi analysera en reklam bild om vad den ville säga och vad man såg osv. Tog en bild på en tjej som gjorde reklam för ett linne från Twilfit. Tänk egentligen vad en bild ska säga mycket till en, så mkt som jag granska den bilden har jag aldrig granskat en bild. Sedan blev det att åka med Dennis, Jessica och hämta upp Krille i Stöpen på rasten och sedan var det dags för idrott, usch den var jobbig idag. Styrka & Kondition, blää för det. Jag har verkligen sämst kondis. Sedan körde vi någon slags fotboll som vi vann med 48-2 typ. haha :D Sedan blev det att gå till stan och ta bussen hem. Så nu tänkte jag laga lite mat, hungrig som aset!

Hon som vet vad hon vill ha
/vforsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0