489324-203

Har han gjort mer?

Satt och läste på aftonbladet och där stod det att det kollar upp massa gamla brott som liknar Englas (visst vet jag att dom har snackat om att dom har kollat sånt tidigare så inte första gången jag såg det idag). Man går alltså 10-15 år tillbaka för att se om han har gjort något redan då.
Jag tror att det finns en mycket stor chans till att han har gjort mer saker och möjligt vis mördat flera. Otroligt hemskt men dock tror jag det. Vore kanske bra för allas anhöriga och då äntligen få veta vem som gjort så mot deras käraste och allt skulle bli avklarat för dom och kunna gå vidare på så sätt.
Jag blir bara illamående när jag ser det svinet, jaa, det är just vad han är.. Ett SVIN!
Vad tror ni? Tror ni han har gjort något mer än dessa 2 morden?

Hon som vet vad hon vill ha
/vforsberg


Kommentarer
Postat av: Elina

SVAR: haha jepp ;-D

2008-04-21 @ 22:55:29
URL: http://trefoil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0