489324-203

God morgon på er alla :)

Här är det dyster ute, ingen sol bara moln. Usch. Vakna i morses med värsta halsont, så man knappt kunde svälja. Det var jobbigt men nu har det gått över. Haha. Det är lite komiskt det, men skönt iaf :) Idag blir det mjukiskläder förimage193 min del, känner inte för något annat. Skönt att bara slappa=) Vad blir er outfit idag? Nu blire snart skolan, med svenska & estetisk verksamhet och hoppas på att vi ska bli klar med filmen. (För er som inte vet så måste vi göra en film om elevdemokrati och det är sådär kul vill jag lova.)
Totalt igår med unika besökare med 124 st så det är rekord =) Jätte kul, tack för ni tittat in! :)

Hon som vet vad hon vill ha
/vforsberg

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ah men ibland är de skönt med mjukiskläder :D Jag har inte bestämt min outfit än^^

2008-04-15 @ 08:54:19
URL: http://celebratelife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0