489324-203

Danny - Det ligger i håret.

image216
Danny har verkligen det perfekta håret. Enligt mig iaf. Älskar det där blonda. Perfekt färg. Sen har han otrolig snygg frisyr med. Jag älskar verkligen hans hår. Skulle jag vara kille så skulle jag ha det så :D Danny är rätt snygg överlag, dock lite skum näsa & krig i munnen (: men charmigt ändå.
Kan ju fortsätta att snacka om hår när jag ändå håller på. Håret är väldigt viktigt för mig. Det är absolut det första jag kollar på en kille, fråga mig inte riktigt varför det är just så. Men älskar HÅR ! :D
Vad är det första ni kollar på hos en kille? Är det något speciellt?

Hon som vet vad hon vill ha
/vforsberg

Kommentarer
Postat av: jessica

svar:ja förlåt var inte meningen att anklaga dej .blev arg och tänkte mej inte för. kram:)

2008-04-16 @ 20:34:23
URL: http://jessicasellgren.blogg.se
Postat av: denise

visst blir man:D
de första man kollar på är väl inga detaljer, aldra första gången man ser en kille är det ju hela helheten man ser lixom:) fast när ja tänker efter är det nog leendet!

2008-04-16 @ 21:00:52
URL: http://dld.blogg.se
Postat av: Fanny

ååh, ja han har snygg frilla :D

2008-04-16 @ 21:22:18
URL: http://kallaspinglan.blogg.se
Postat av: Blondie

Det första man kollar in hos en kille ?...självklar ögonen...dessa är ju själens spegel och talar om hur killen är....det ska Ni kolla in först.

2008-04-17 @ 07:00:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0