489324-203

Dagar som denna bör man minnas egentligen

image207
Som jag skrivit tidigare så har det inte direkt vart den bästa dagen i mitt liv men såna dagar som denna gör att man uppskattar dom där små sakerna mer som man annars bara skiter i. Som sagt har skolan vart seg och hela dagen bara vart seg och ganska tråkigt men dom sakerna jag verkligen kommer minnas från idag som jag annars bara skulle strunta i är: Att det fanns färdig mat i kylen, dom fina komplimangerna man fått som man annars bara slänger bort, att ett bra program börja idag och andra små saker man annars inte tänker på så skarpt som jag gjort idag. Ska försöka hedan efter även om jag inte haft en dålig dag, tänka på dom där små sakerna som man annars inte tänker på som kan göra ens dag lite bättre. Ska även försöka göra nån annans dag lite bättre, vill alltid kunna glädja nån. Hoppas jag gör det med ibland.
Hur har er dag varit?

Hon som vet vad hon vill ha
/vforsberg

Kommentarer
Postat av: Emma

jag har några tävlingar som jag hoppas du vill delta i.
länkarna till dom ser du i mitt senaster inlägg

2008-04-15 @ 22:57:33
URL: http://enlitentax.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0