489324-203

Som alla andra svenskar

Vilken iskall Fredag det är, var ute med Tindra och trots underställe, tjock jacka och halsduk så höll jag och frysa ihjäl. Riktigt isigt kallt det är! (Kände att jag var förövrigt jävligt svensk nu och börja mitt inlägg med väder, men är man svensk så är man)
Annars då, jo, shopping igår för någon tusing men fick faktiskt en hel del. Nya termobyxor, en keps, underställ i fina lysander färger, ett par blåååååa jeans, ett par marinblå chinos, mascara, en stickad marinblå tröja och tre par trosor. Jo, du ser, jag fick en hel del. Nöjd är jag! Så nu är jag fit for fight inför Svenska vinter rallyt bland annat som är nästa helg.
Vad som återstår denna fredag, återstår att se!
(lite, lite, lite, lite av shoppingen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0