489324-203

Livet i en låda

Att gå  upp i tid på morgonen gör ju faktiskt att man får en hel del gjort. Käkat frukost och gjort ett rejält röj bland mina kläder och lagt ner massa flytta hemifrån saker som jag ändå inte använder och som bara ska till min lägenhet. Sjukt det känns att säga, MIN lägenhet, men så bra det känns! :D
Samtidigt som jag röjt som fan, så märks det knappt, utan bara ännu mer påsar och lådor, jisses! Men inte konstigt kanske, det är ju faktiskt hela ens liv man ska plocka ner i lådor, då blir det en del.
Min tanke nu är att slappa i sängen ett tag, se lite serier för sedan kl 6 gå på step med Olivia! Och ikväll, ska jag på bio med Linn, antar att det blir American pie! Hört att den ska vara rolig så det hoppas jag på då! :)
(bild från förra helgens festligheter)


Kommentarer
Postat av: Gustav

Du är så otroligt fin! :)

2012-04-17 @ 20:57:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0