489324-203

Två killar som gick till en annan värld alldeles för tidigt

Det ligger som ett svart täcke över Skövde fast solen lyser klart från en blå himmel, anledningen är hur två unga killar mist sina liv natten till Lördag. Jag kände dem aldrig och har väl endast mött dem någon/några gånger när dem har besökt donken men det värsta är att se alla sörja och klart en annan sörjer också. När jag läser allas kommentarer och liknade så börjar jag faktiskt gråta. Sitter med tårar i ögonen och inser att det kunde lika gärna varit nån jag kände eller något sånt och i o m det så ska man ta vara på sina nära och kära och visa för dem hur mycket dom är värda. Hur mycket man älskar dem, men oftast gör man alltid sånt försent.
Åkte även förbi där idag där dom åkt av och så mycket blommor och folk stod där och höll om varandra, man kan inte förstå hur mycket det berör än men det gör det. Stundenten om tre veckor och dem var precis iväg på en studentresa. Så tragiskt så extremt tragiskt.
Lev vidare nu killar i en annan värld, många många människor är dock kvar i denna världen och längtar efter er. Vila i frid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0