489324-203

Skäms på mig

Jag har varit vaken i såå många timmar nu men ändå har jag spenderat större delen av dagen i sängen, jag bör skämmas tror jag. Men det var så himla skönt, det var ju det. Det är en himla tur att man fått ett extra pass på jobbet idag iaf, 17.15-02.15. I need money! Perfekt mer eller mindre, gillar ju jobba kväll också så.
Igår blev det iaf planering inför lördag, vi väntar på svar idag. Dock inget än, hoppas dem ringer från Bogrens snart! På kvällen blev det bio för mig och min lilla fruga, Natta! Fast & Fourios (stavning?) 5. Och ja, den var bra, bra som alla sa att den var. Jag och Natta satt som fån i biosalongen och log genom hela filmen, snygga var dem minst sagt. Enda nackdelen var att det var ganska lite bilar med ändå, i förra filmerna är det mer fokus på bilarna men tyckte det var mindre i denna filmen, så det var synd. Liksom min älsklings bil subaru var med i ca 10 sek. Kul då, kul! Men snygga killar och en bra film ger ett bra betyg. Jävligt oväntat slut dock, måste ju komma en 6a?
Men nu ska jag ta mig en matbit och forsätta dagen i sängen framför en film tills man börjar, nu är det liksom ingen idé att börja med nånting ens känner jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0