489324-203

En vit liten sak är snart min!

Efter en helt galen kväll på jobbet igår och fick verkligen slita för pengarna så kom jag in till min underbara säng, en timme senare än vanligt. Alltså då runt halv 4, det är väldigt sällsynt.
I och med detta sov jag till ungefär halv 1. Blev sen dusch och frukost för sen fixa sig för att åka in till stan, fixa lite grejer inför Lördag tillsammans med Natta och sen fika med henne och Loffsan på Pim's. Efter det mötte jag upp mamma och fixa konfirmations present till min syster, och den ska jag inte ens gå på... Men jag hoppas hon blir glad över vad hon får! :) Drog sedan till Elgiganten och mer eller mindre inpulsköpte en Iphone 4, en vit fick det bli. Men på tiden att jag skaffa mig en vettig telefon nu, så jag är ändå nöjd :) Dock får jag vänta 1-2 veckor på telefonen men det ska jag väl kunna klara  av, hoppas den kommer den 1 juni som är tänkt. Håller tummarna :)
Nu blir det strax mat, sen ska jag åka och köpa några cider för sedan tror jag vara med Sofija en liten stund! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0