489324-203

Nattuggla

Eller ja, jag sluta ju jobbet för en 45 min sen så inte så konstigt att jag kanske är vaken, men idag blev det ett dubbelpass på jobbet. Först 11.30-16 och efter det ringde dem och fråga om jag kunde jobba stängning eller längre pass imorgon och jag gillar ju stängningar så hellre stängning då, ville även sova ut imorgon. Så blev ett pass mellan 21 till 02.15. Helt okej ändå, hoppas nästa lön som kommer, kommer vara bra! Så mycket som jag jobbat denna månaden! :P
Mycket mer än det har jag inte gjort, ja, städat badrummet då som mamma tjötar hål i skallen på mig att jag ska. Nu är det iaf gjort, nu var det bara mitt rum kvar. Kan väl försöka med det imorgon tänkte jag. Men känner jag mig själv så blir det säkert inte så.
God natt nu iaf, eller snart. Vänner först!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0