489324-203

Ansiktsmålning och autograf!

Klockan är redan 9 på kvällen och det känns verkligen inte som det. Speciellt med tanke på att jag somna till nu lite på kvällen och helt plötsligt trodde jag att klockan var halv 8 på morgonen, var bra snurrig där i 10 min eller nåt. Visste inget vad jag var eller gjorde typ. Skumt. Blir så när det är ljust hela tiden också.
Idag har jag förövrigt haft ansikts målning tillsammans med Elina. Blev några ungar målad idag, allt från fjäril till spindelmannen till små hjärtat på kinderna. Och eftersom några av barnen lista ut att Elina var från Timoteij så fick hon skriva lite autografer som ledde till att dem kom till mig också så fick jag skriva mina allra första autografer. Tusan också jag som inte övat på den på ett tag ;) haha!
Nu ikväll får vi väl se vad som händer, snackade om lite utgång men måste vara nykter då och är fattig så låter inte som en bra combo, men får vara chaffis istället eller nåt om nån behöver :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0