489324-203

Några dagar

Kom i underfunn med att jag INTE passar i hatt och speciellt inte i en röd glitterhatt. Men av nån anledning skulle vi brångt ha det så det var bara att se glad ut och springa som och se ut som en brandman :P haha.
och här gör jag ändå mitt bästa för att det ska se någorlunda okej ut, ser värre ut i verkligheten.
Och idag vore ju solen inte så fel att sola men samtidigt, orka. Ska göra det imorgon ändå när vi ska ha en dag på soltaket allihopa och sen fylle mini golf, kommer bli jätte kul tror jag :) Dessutom kommer en fin kille på torsdag (A) Happy.
I vilket fall som helst så idag är det Rock tema på grabbarna och det gillas, var kul senast, det lilla jag fick vara med på. Något mycket konstigt hände så men nu ska det vara lugnt och nu ska det bli kul :D
Enda som saknas är stjärnan över ena ögat. Men kolla liksom, rött läppstift, det trodde ingen va? Allra minst jag faktiskt, men funka ändå helt okej tycker jag. Tuppera håret var ju en annan femma dock. Haha!
Måste lägga till att jag saknar er alla där hemma jätte mycket! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0