489324-203

Tillbaka troligen

Mig och mitt bloggande har väl inte gått speciellt bra men så är det ibland, man har inte rätt flow. Även mig och mina nätter är inte så bra, antingen jobbar jag stängning så blir det försent för det eller så kan jag inte somna tidigt för jag är inställd på att vara vaken till 3.
Idag jobbar jag stängning. Skräll. Nemen, det blir nog kul. Jobbar med Stenbacke och Blom ikväll så det blir nog roligt. Dessutom blir det säkert lugnt som det brukar vara nu på vardagarna sent på kvällen.
Ska även hinna och träffa Sofija idag, som det går antal dagar mellan innan jag träffar henne. Men är så när man jobbar.

Nu ska jag bara ligga i sängen en liten stund till för att sen sedan göra mig iordning, måste se några avsnitt vänner känner jag :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0