489324-203

Lever borta

Känns som jag mer eller mindre bor hos Natta. Är jämt där typ, innan jobbet, efter jobbet och ja, jämt känns det som.
Idag blev det en sväng på förmiddagen för lite planering och när hon sluta vid 19 så hämta jag henne så köpte vi lite mat på Prima, där dom är så trevliga allt :) (Dock fatta vi inte vad dom ville och det vanliga vi då gör är att börja skratta) Alltid en bra grej att göra när man inte fattar, bara skratta och le :D
Iaf åkte förbi sigges och köpte lite godis och sen tog med oss 2 filmer. Det blev 18-year-old-virgin. Och kan väl ärligt säga att man kunde ju nästan lika gärna hyrt en kass porrfilm, ingen höjdare med andra ord :/
Vi kolla även på 2012 och visst, den var ju inte dålig men heller inte bra. Kan ses en gång och så får det vara bra, spännande dock och nära tårar var man men jag hoppas så på att vi överlever långt efter det :) Man blir ju lite nojig :/

Nu ska jag väl krypa ner och sova lite tänkte jag, är ganska trött faktiskt.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0