489324-203

Allt från min dag

Växlande väder idag minst sagt. Sol och varmt - kallt med regn och hagel. Mindre mysigt. Sov länge idag efter att kommit sent i säng igår. Gjorde väl inte allt för mycket fram till halv 5. Fixa lite, Herman hämta sin jacka och lite såna grejer. Vid halv 5 åkte jag till esplanaden för att möta upp Natta för ytterligare en shopping tur, dumt med lön och att shoppa kläder. Mycket dumt. Kom idag hem med ett par längre jeans shorts och ett långt linne/klänning. Bilder ska jag väl försöka ta imorgon hade jag tänkt. Blev även mat på Max (väldigt länge sen och det finns ju en anledning till varför det var det, Max kan slänga sig i väggen!) haha.
Börja sedan jobba vid 20 och körde en stängning med Jonas och Anne-Lie idag, kaos idag också, lite mindre kaos men ändå kaos. Slapp ju köket. Jonas tyckte även vi hade lite att göra så han tyckte det var lika bra att släppa ut olja över hela golvet, skoj. Men vi kom därifrån vid halv 3 ändå så det fick duga :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0