489324-203

Om det ändå vore sommar

Vet ni vad jag längtar efter? Joo, jag längtar så in i helvete efter sommaren.

Tänk att få använda alla nya kläder jag köpte igår.
Tänk att få ligga i gräset och bara känna solen bränna.
Tänk att få springa ut i vattnet och skricka högt pga att det är så kallt fast när man vart i bara en liten stund så är det underbart, och tänk bara alla kvällsdopp. Bråka med alla mygg men så skönt.
"Blir det varmare om jag skulle kissa?" eller hur var det...
Tänk att få bara dra på sig en tröja och en kjol och få använda alla nätta skor. Eller en blommig klänning skulle inte heller sitta fel.
Tänk att få ta med sig nån god mat och en filt och ta en piknick.
Tänk att slippa frysa på nätterna efter krogen och sitta utanför på trottaren vid kebabhouse.
Tänk att få svetta skiten ur sig på donken, det är livet, eller inte... men det har sin charm också.
Tänk att få vara BRUN framför allt!
Tänk att få åka runt  i cabe och spela jävligt hög musik.
Tänk att kunna sitta ute och bara ta några cider och ha det jävligt soft.
Tänk när sommar husaren är.
Tänk när man bara kan ta bilen och åka vart man vill, KUSTEN nästa!
Tänk äntligen när min dejt kommer, underbart!
Tänk att bara sitta vid vattnet och se på solnedgången.
Tänk att bara få hänga med dem man älskar mest av allt och alltid ha ett leende på läpparna.

Man kan ju inte göra så mycket annat än att drömma nu, men känns som att det är en bit på vägen ändå, solen är ju fram. Tänk vad bra känslor som kommer i kroppen då





lite bilder från sommaren 09








Kommentarer
Postat av: Malou

älskar dig

2010-03-04 @ 20:21:23
Postat av: Loffsan

hahaha den kommentaren var fan bästa på hela sommaren :D

2010-03-05 @ 01:59:57
URL: http://lousiew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0