489324-203

Melodifestival-kväll

Lördag, im in love. Så ska det heta. Lördag är mkt bättre än fredag.
Men idag har jag iaf jobbat, var sjukt trött när jag vakna och tyvärr kommer det nog vara värre imorgon, inte bra.
Fick stå i köket idag och det var INTE till min glädje, kändes inte som att det gick alls bra. Inget stämde och det var bara kaos och stress, don't like! Som tur var så sluta jag vid 14 redan, nice! (men imorgon blir det 10-19). Kom iaf hem tog en dusch, var riktigt svettig faktiskt. Sen datorn och såg att jag vann på tradera, en ny snygg plånbok kommer hem till mig i nästa vecka, NICE! Och sen har jag vilat lite, det var behövligt.
För ikväll blir det melodifestival kväll hos Martin med tjejerna och sen blir det stan och jag ska allt dricka lite ikväll, dock hur mycket vet man aldrig. Lite lullig skadar inte.
En timme cirkus innan jag ska röra på mig så är nog dags att ta på sig alla svarta kläder!








Kommentarer
Postat av: Loffsan

hahaha "lite lullig skadar inte" hahahhahha :D love you!

2010-03-14 @ 13:16:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0