489324-203

Inget jobb och ingen utgång.

Är dyng trött just nu. Har idag städat. Fotat i en massa. Först mina nya kläder och sen var jag och Sofija uppe i simsjön för att ta lite kort. Men så många ggr vi sjönk ner i snön bara, sinnes! Hade snö ovanför knäna, inte kul och kallt men nåt bra kort hoppas jag ändå på att det blev :) blev sedan handboll ifk mot Malmö och såklart vann Ifk, vore ju illa annars men dem låg allt under när vi kom så dom gjorde en bra vändning i slutet. Blev sedan sigges för att hämta filmer (dock har vi bara orkat se en film). Blev lite mer fotografering så när bilderna är inlagda på datorn och allt så ska jag allt försöka få upp några jag också :) Sist men inte minst blev det en av filmerna men sömnen var inte långt borta så nu ska jag äntligen sova i min nybäddade säng, hejsan underbart!

och denna torsdag är ingen vanlig torsdag, känns inte ens att det är torsdag men det kan nog bero på att jag varken har jobbat eller gått ut ikväll, ovanligt ju.. Haha.
bilden får tala för sig själv.... :/








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0