489324-203

Behöver rutinen.

Tänk om man kunde lära sig att gå upp såhär tidigt. Eller jag var redan uppe vid 7.40. Stolt jag är. Men hade inte så mycket val, dessutom så gick jag upp innan pappa ringde och skulle väcka mig, stolt igen.
Vid halv 9 åkte jag till Vara för att kolla på bilen och nepp, det gick inte denna gång heller så nu får jag åka till pappa om ungefär 2 veckor för det är då jag kan nästa gång och lufta bromsarna. Och sen var jag iaf hemma redan vid kvart över 10 så har nu 45 min till jag börjar jobba och sen så gör jag inget mer värt denna dagen för slutar 21. Lagom kul, men pengar :)

Nu hoppas jag så på att caben kanske kan  bli min :) HOPPAS HOPPAS!








Kommentarer
Postat av: sanna

Haha okeej! JAg vågar nooog inte se den filmen :P

2010-03-25 @ 15:08:32
URL: http://shesasaint.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0