489324-203

Blandade känslor

Hänt mycket idag ändå och klockan är bara 20 över 2. Tänk vad mycket man kan hinna med om man bara går upp i någorlunda tid. Dock är det inte lätt att göra det när man jobba till stängning och efter det åkte och tog ett nattdopp efter jobbet med Blom och Svensson. Det var sjukt skönt i vattnet, underbart gött :D Skulle jag lätt kunna göra om. Dock kom man hem vid halv 4 tiden ungefär. Så när Josse ringde vid halv 10 så var jag väl inte världens piggaste människa och dessutom råka jag somna om så när Josse kom så låg jag och sov.
Men eftersom jag inte hade ätit nån frukost drog vi till Mangos för en brunch (för min del blev det de iaf). Svängde dessutom förbi Natta och fick höra om mitt allt minst sagt pinsamma röstmeddelande i lördags. Ett tips bara: När du träffar människor bara sådär, glöm inte att lägga på telefonen då. Haha. Men ett gott skratt blev det iaf.
"Vill ni ha lite vatten? Men akta det är jätte kallt, det är från donken". Herregud säger jag bara.

Dessutom är jag så jävla lack för jag fick ju tillbaka min mobil i lördags efter typ 3 veckor och vad tror ni inte händer, jo, den går sönder igen. Igår börja den cpa sig och idag gick det knappt att se nåt på displayen och tillslut sluta den funka helt och den var så varm så trodde den skulle brinna upp. Så fick åka in och lämna in den idag, i o m det så är det 3 veckors väntetid och får plågas med mammas gamla samsung som man kan typ ringa med. Lyckat. Så är det nån som har en vettig extra telefon att låna ut, så ja tack!?

Det är ju dock sjukt hur varmt det är. Man är ju helt kletig hela tiden. Fick gå i rejäla åskskyrar så man blev ju lagom blöt och nu har jag nyss duschat men nog fan är man lika klibbig igen. Mysigt, not.

Nu ska jag väl packa det sista så jag ska försöka klara  mig i en vecka. Och om ett litet tag ska jag träffa fina ANNA :D (hoppas jag hade rätt nr till henne).

Och sist så vid 19 börjar jag jobba till stängning så får väl se hur svettig man är efter det sen. För ikväll kan jag inte ta mig ett nattdopp för ska sova hos Natta och sen ska vi upp tidigt till Liseberg imorgon, det ska bli skit kul imorgon :D

bild från öland där det var minst lika varmt.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0