489324-203

min kärlek

Sov till 12 idag efter att somna om 2 ggr och anledningen till att jag gick upp för att maten var klar så ingen riktig frukost idag inte. Jag tittar ut över mitt rum och får lite smått panik nästa, för jävlar vad det ser ut :O men seriöst, jag vet inte vart jag ska göra av allt!? :S och jag har ingen ork till att ta tag i det heller men jag måste nog ändå göra det snart för såhär kan det inte fortsätta att se ut. Får gå och bära ner massa till förrådet känner jag.
Nu tänkte jag faktiskt klä på mig och ta hand om min kärlek, Skorna alltså. Se hur många jag egentligen har och sen fräscha till dem så gott jag kan, med allt detta salt osv. så ser dem ju förjävliga ut.
Vid 17 börjar jag att jobba och sen jobbar jag till stängning. Känner inte för stängning idag men det blir nog bra när man väl ser pengarna rullar in :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0