489324-203

Den där vita skiten

NU är jag trött på denna snön. Det är ett helvete asså. Vädergudarna vill bara jävlas. Dom tänker: "Nu ska vi ge dem så jävla mycket snö för dem har klagat i flera år för dem inte fått nåt, nu ska dom få så dom aldrig vill ha denna vita skit". Jag lovar er. Dem tänker så! ;)
Var nyss och sola och det var så skönt, speciellt med en dusch efter. Nu känner jag mig fräsch. Dock under de 100 m jag fick gå mellan mitt hem och solariumet så höll jag på att blåsa bort, bli en snögubbe och svära hundraella gånger. Jag tänker banne mig inte ge mig ut mer idag, jag skiter i jobbet och allt. Jag ska få fram bilen också. Jag vill inte. Jag strejkar, inget jobb för Veronica idag.
Det är även så mycket snö på fönstret nu så jag kan lika gärna gå naken utan att nån ser, bra va?! ;) Hahha...

Nemen man kanske ska göra nåt när man ändå sitter bara här. Typ greje med tavlor och dyklit, det står ju annars på golvet i mitt rum bara. Suck.



Btw, jag skoja bara om att jag inte skulle jobba.... Så klart jag ska ge mig iväg i detta vädret, inte missar jag att jobba och tjäna pengar. Det kan jag inte.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0