489324-203

1 - 2 - 3

För det första är jag grymt sur på  fb som krånglar like hell just nu. Hela världen går under. Haha, kanske inte men NÄSTAN :P Haha.
För det andra så är det jävligt störande att folk berättar vad som händer i ph, jag vill inte veta det! jag måste vänta tills på tisdag kl 11 innan jag kan se vad som händer. Så sluta skriva om det.
För det tredje är jag grymt störd på frosten. Man får stå som en tok och skrapa och dumskalle som man är så glömmer man handskarna hemma, ännu dummare.

Nu ska jag nog lägga mig och se på vänner eller nåt. Är trött men ändå inte. Inte gjort nåt så kan nog bero på det. Får se om jag kan få nåt gjort imorgon.
Sofija, ska nnu också lägga upp ett träningsschema men se till att jag inte kommer hata dig gumman!!? Men nu måste nåt seriöst hända innan jag rullar fram. Kan behöva denna stöttning annars blir det nog svårt kan jag tro.



Btw, längtar till min dejt i sommar.










Kommentarer
Postat av: Loffsan

vilken dejt?

2010-01-26 @ 15:38:44
URL: http://lousiew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0