489324-203

Skönt att INTE vakna bakis

Godmorgon allesammans, skönt att jag har lyckas vända på dygnet lite. Vakna trots allt vid 10, tycker det är en lagom tid :)
Jaa, det var om igår då. Jobbet gick segt, hade ingen vidare jobbkänsla men var väl mest att jag ville iväg med jobbet som vi gjorde vid halv 8, dock fick jag gå en bra bite i denna jävla snöstorm, usch. Men sen åt vi riktigt mumsig mat på Joe's steakhouse. Och blev dessutom 2 cider. Sedan ut i snöstormen igen för att gå bort till arenan. Det var tjejerna som spela ihop och det börja skit bra med en strike det första jag gör men sen gick det åt helvete bara, vet inte vad som hände fick inte ens 100 på två serier men var nog för att alkoholen hade slagit efter druckit två cider vid bowlingen också. Jag tappa verkligen suget när jag insåg hur dålig jag var, men jaja, sa ju att jag skulle spöa skiten ur dem allihopa men som sagt så var det önsketänkade.
Efter detta begav vi oss mot min bil för att ytterligare en cider. Och så kalla dom var, knappt gott. Drog iaf till bogrens ganska tidigt, redan vid 11 men slapp kö, det var skönt :) när vi kom ner var det inte alls mkt men det ströma på rätt fort. Dansa lite, drack antal cider, blev  nog en 4 stycken och en shot skulle jag tro. Var verkligen lagom full hela tiden, perfekt! Tappa bort folk hela tiden och det är väl typsikt mig, eller vad säger ni tjejer?! men sakna helt klart mina tjejer, inte vanligt att jag går ut, utan dom. Kommer även bli så på lördag men då har jag ju Natta iaf :D Då blire party minst sagt! :D men men efter krogen så stod man utanför och för en gångs skull blev det INTE kebabhouse, snacka med lite folk där bara och så kom Momark så passa på att få skjuts hem av Lövborg och det var skönt, slapp taxi själv.

Nu tänkte jag krypa upp i soffan och kolla på lite film som jag tog med mig hem igår från sigges. Vid 17 blir det jobb, tror det var då jag jobba iaf!?







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0