489324-203

Man kan aldrig beräkna hur något ska sluta

Sitter nu i köket där jag allt för sällan sitter överhuvudtaget, brukar mest ligga inne i sängen, är väl dit jag ska ta mig snart. Men tänkte vara lite små lurig och fixa sunes jul innan så jag kan ligga och titta på det en sväng innan man somnar.
Förövrigt idag har jag inte gjort mycket alls, hämta Benita efter dom hade varit Lucia på lindströms bil och media markt. Efter det blev det klippning hos Olivia och småsnack. Alltid lika trevligt. Gillar att jag känner den som klipper mig, känns tryggare, speciellt när man är lite fjantig när det gäller håret. Kom även underfund med hur jävla litet skövde egentligen är och man får passa sig för vad man säger och till vem. Få man egentligen till hundra procent man kan liita på.

Så blev håret, ingen större skillnad, bara mycket mycket fräschare. Tack Olivia åter igen :)

Men happ, nu kommer visst Nathalie snart och vi ska åka på en biltur för att lyssna på bilen. Så sune får vänta lite :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0