489324-203

Kvällen som vände helt

Min dag har spenderats på jobbet. Varit en hel del ändå idag, så gött när det händer något liksom. Imorgon väntar en öppning med Sarah och sen blir det hoten under lunchen, hoppas jag inte fryser ihjäl. Stå ute i några timmar, spännande :P Haha.
Det som är ganska komiskt egentligen när man inte hade NÅGOT alls planerat för denna fredag och trodde man skulle bara ligga hemma då får man massa erbjudande om att träffats. Fått av min bror, blomberg och sen Natta men flickorna från jobbet fråga förut om jag ville med ut och käka och det är inte varje dag man umgås med dem så klart det ska bli skit kul att käka och snacka lite med dem :D Ska väl röra mig här om några minuter. Skulle ses runt 9 tiden. Ska ändå försöka hinna snacka med Natta en snabbis och kanske springa på min bror. Men måste vara hemma senast 23 för ska upp 5 imorgon, pallar inte vara trött...

(tröjan ny från igår, inhandlad på bikbok).








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0