489324-203

Humöret upp & ner men nöjd nu.

Med lite eftertanke och sådär, så har jag kommit underfund med att denna Tisdag har varit en väldigt bra Tisdag egentligen, om man bortser några av mina sura timmar. Först Var jag med Anna i flera timmar på stan, luncha på gräddhyllan och hade ett väldigt viktigt samtal, eller alla våra samtal är mycket viktiga. Men Anna är en av mina smartaste vänner och jag är lyckligt lottad att jag har henne, oavsett vad som händer och sker. Hon förstår och finns där. Bra VÄN! Vid 3 tiden börja jag jobba och jag hade en trevlig stund med mina arbetskamrater. Gillar dem väldigt mycket, kommer att sakna dem :(  Fick jobba över en liten halvtimme och sen stressa hem till mamma för hjälpa henne buda på tradera och sen blev det några timmars väntan på nåt, och jag var irriterad som fan, för att jag HATAR att vänta, verkligen HATAR. Men sen var allt värt väntan och det blev bra och jag kan nu somna lugnt och nöjd. Behövlig pratstund.
Snart blir det att sova ändå, ska med Natta till Skåne imorgon, ja, man får ställa upp för sina vänner :)

först glad

sen irriterad och arg

nu nöjd! (Y)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0