489324-203

Hela helgen ska man jobba.

Godmorgon alla glada och trötta människor.
Det är fredag idag och nu börjar min jobb helg. Vart ledig tis till tors. Spenderat dom dagarna hos pappa som kanske man inte missat men det var skönt :) och lika mysigt som alltid.
Igår blev det en sväng på tomtenatta tillsammans med Natta. Diskutera bland annat våren och vad som ska hända och vad vi vill, eller vad jag vill egentligen.. Det är just det jag inte vet. Idag är det fredag som sagt och det är idag jag ska bestämma mig, men jag kan INTE :(
I vilket fall som helst jobbar jag idag, 9.30-18.30 så hela dagen med andra ord. Jag hoppas sen ikväll att jag kanske får gå på bio, det vore mysigt nämligen, har velat det hela veckan, fråga mig inte varför men har det. Dock har jag inte frågat nån än :P Haha. Får se om jag får iväg nåt sms till nån :)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0