489324-203

Bakis-söndag

Slut på semesterhelgen och man ska tillbaka till jobbet imorgon igen, 10-19 väntar. Huvudvärken håller i sig hela dagen idag. Inte så kul men så är det när man är bakis. Hade Malou sovandes här i natt, kan inte riktigt förstå hur en sån liten människa kan ta en sån plats?
Blev pizza för våran del och solsidan tills älskade Malou lämna mig vid 3 tiden. Gick då och la mig och sov till typ 6 då Blomberg ville att jag skulle följa med och handla så gjorde det och sen drog vi en film hemma hos honom :) Var tvungen att städa och plocka undan lite när jag ändå så var där. Kände mig som värsta morsan.
Sen blev det en liten snabb promenad runt kvarteret med Rex (som vi är hundvakt åt i veckan). Såg både en jätte stor groda, uuuuuussch. Och en igelkott. Söt :D

Tänkte krypa ner nu och se vänner eller något. Hejdå denna vecka.

från igår innan olstorp









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0