489324-203

Tiden rullar på

Har varken orkat eller haft tid att skriva innan detta men nu har jag lite tid övers innan jag ska till jobbet för medarbetarsamtal. Inte vet jag om jag ska fylla i nåt men det står ju läs igenom, och läs igenom har jag gjort så att..

I vilket fall som helst så igår kna jag ju berätta om. Börja med och jobba den träliga tiden 11.30-17.15 (vet verkligen inte varför jag inte gillar den tiden, men ah). Efter det fick jag åka hem fort, duscha och INTE sminka mig för att åka ner till affären och hämta ut mina nya skor. Heja High Heels. Bild kommer på dem snart. Efter det vidare till Frida för lite Mary Kay. Visst, jätte bra produkter. Händerna jätte lena och sminket bra men är man fattig så är man. Sen har jag redan masssa smink som jag tycker behövs användas först :) Efter det satt vi och käka chips och OSTBÅGARE, gud så länge sen. Men ack så gott. Vid 9 tiden åkte jag hem till hentorp igen för att springa in till Blomberg och säga grattis, han har ju lyckas fylla 20 igår. Grattis plutten<3 om man nu kan kalla han ens det längre. Men iaf, satt där till halv 11 och sen skulle dem sova och jag kände att ögonlocken börja bli bra tung men eftersom jag hade tagit med en film från sigges så var det bäst att kolla på den, dock somna jag ifrån den men jag hann allt se klart den nu på morognen. Älskar att slippa stressa.

Nu blir det att göra sig iordning strax för att åka till jobbet. Efter samtalet blir det samma tid som igår och efter det ska jag och sofija ta spruta, hepatit a. AJ! Vill inte, men måste ju dock. Inte okej!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0