489324-203

En ovanlig lördag för fröken forsberg

Nästan skandal att vara hemma en lördag kväll men aja, sånt man får ta när man lyckas bli sjuk. Är nog på bättringsvägen iaf men har sjukanmält mig imorgon också för att slippa gå där och snora mer. Stod ju där idag men icke klara jag hela passet, tyvärr. Kl 17 var jag tvungen att ge upp. Så ikväll har jag legat i soffan med Mamma och Benita och kikat, körslaget & bad boys 2. Något roligare än det har jag väl egentligen inte att berätta. Kul, lördag, jätte kul lördag.
Dock var det kul att få skratta åt mammas armhävningar, det gjorde min kväll.
Och Ibbe är våran bitch, det var som handen i handsken.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0