489324-203

Det är något som inte stämmer

Igår satt vi på balkongen i stort sett hela dagen. Käka frukost och sen grilla vi tjejer och hade det as mysigt. När ja väl vaknade (antal timmar efter alla andra) för att se vad som lyckats fall från skyn. Snö. Så blir man ju förbannad. Detta stämmer inte, inte tusan ska det vara snö nu, det börja ju gå åt vår, men nehe. Fuck.

Idag har jag faktiskt ganska mycket att göra, dock är det bara såna där skit tråkiga grejer :( Så som städa undan mina kläder från soffan, nu är det seriöst mer kläder i soffan typ än i själva byrån. Sen måste det diskas innan mamma kommer hem efter allt som vi använde igår. Sedan vid 4 ska det tvättas också. Och vid 20 så börjar jag att jobba och då jobbar man till stängning. Så ja, det är just dem roliga sakerna jag ska göra annandag påsk. Men men. Bra betalt ikväll :)
Natta är ju bara för söt. Fråga mig inte varför hon har papper runt huvudet ;)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0