489324-203

It kills me

Fått en jävla rolig förkyldning och huvudvärk och allt som hör till det där, kul.. Trodde jag hade klarat mig ifrån skiten men icke det. Som tur är, är jag ledig idag ifrån jobbet. Egentligen skulle jag fixa bilen, men ser inte ut som att jag orkar det idag tyvärr :/
Både jag och mamma ligger här hemma i soffan och är dåliga, kul.. skit kul :/  kollat på film hela dagen typ och snart blir det en ny. Tusan att jag inte tog med mig film från sigges så man kunde se på det under tiden jag var sjuk. Jaja, får fixa nåt imorgon om jag inte blivit bättre. Ska egentligen jobba imorgon men får se helt enkelt.
Piss, jag hinner verkligen inte vara sjuk nu, fan!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0