489324-203

Ibland är 24 timmar bra lite

För det första skulle jag upp vid 9 men kom inte upp från 10, så typiskt mig. Kommer inte ens ihåg att jag stängde av klockan, kanske jag inte gjorde heller!? Vet inte..
Har precis duschat och ätit frukost nu och jag måste egentligen städa, måste så får göra så gott jag kan på en timme. Sedan vid 12 ska jag möta Madde, ta en fika. Sedan har jag antal ärende som jag måste göra innan stan och innan jag börjar jobba vid 17. jag fattar fan inte hur jag ska hinna!? För har bara denna dagen.
Ångest dessutom att jag fick lön för en vecka sedan och allt är typ slut, hur fan ska jag klara mig denna månaden undrar ju då jag!? :S Fan!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0