489324-203

Under täcket

Vad jag bara önska just nu att jag fick krypa ner under mitt varma täcke, dra det över huvudet och sova i ett dygn. Är inte överdrivet trött men jag vill bara ligga där. Det är så varmt och skönt. Jobba är det sista jag vill göra nu också. Men nu börjar 17 så får nog börja göra mig iordning för måste hinna förbi sigges också. Ska fylla i mitt lönepapper eller vad det nu heter :)
Usch, fy för hösten. Man blir fan depp på det. Åkte in i skövde och kunde se över hentorp. Snacka om att det var orange, gult och rött och måste säga att det var väldigt fint och mysigt. Men ändå, jag vill ha sommar igen!










Kommentarer
Postat av: Anonym

hej har du bloglovin? jag har prövat söka på dig men hittar inte:/ kramar

2009-10-21 @ 20:51:48
URL: http://musicrecord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0