489324-203

"Ledig" helg väntas

Nu är min 7 dagars lång arbetsvecka över, äntligen och jag ska få en ledig helg. Så underbart! Dock har våran klubb rallyätvling som sagt så kommer ju bli fullt upp men skillanden på donken och tävling är att tävling är kul och det får vara jobbigt för man är med så härliga männsikor. Visst gillar jag folket på donken med men jaa, ni förstår ;)
Blev att stå i 2an hela kvällen och vart väldigt blandat med stressat och lugnt. Brände mig och lite kaos men som tur var hade jag andra där som hjälpte mig och jag var nöjd med att allt kom ut som det ska, super. Bra team-work!

Är förövrigt torsdag och klockan är halv 12, inte varje dag man sitter här då utan man brukar mesta dels stå i kön till krogen (husaren) vid denna tiden men eftersom jag jobba sent och ska upp tidigt imrogon så skippa jag denna gången, kommer fler ;)

Nu tänkte jag krypa i säng snart så natttttii... :D








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0