489324-203

Jobbar som aldrig förr

Känns som det enda man gör nu för tiden är att jobba men så ska det vara :P haha! Dock har jag fixat ledigt imorgon så jag ska till Liserberg med Josse & 2 andra tjejer, super kul. Dessvärre har jag svårare att bli av med en tid den 15 aug när vi ska till kusten, hoppas för gudskull att någon kan ta den! Annars blir det inget kusten :(

Igår så skrev jag ju inget och anledningen var ju den att jag var först och jobba sen en sväng på stan där jag köpte present till mamma som fyller år på lördag och sen ett par trosor till mig själv :) Sedan hem till Loffsan, käka popcorn och kika film. Kolla även på lägenhet, kanske hitta en trea och om den är nåt att ha så kan det bli så att vi flyttar ihop.. Vad mysigt & kul det vore :D Sov sedan där..

Vart as pigg hela dagen, super gött men börjar ta på krafterna nu, jobba 10-19 (fast jobba över till 19.40) så blivit riktigt långt pass. Men att stå i ettan gör det mycket lättare och roligare :)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0