489324-203

En-egen-ta-hand-om-sig-själv-kväll.

Efter mitt lilla raseri-utbrott på grannarna så vakna jag upp och var ganska pigg och skönt var ju det. Satte på jätte hög musik för att slippa deras borrande och sen blev jag sådär pysslig så tog tag i disken, det bästa med att vara själv är att det inte så mkt disk, mycket skönt :)
Blev en riktigt lång dusch sedan med Rihanna i högtalarna och hårinpackning och tog verkligen hand om mig själv. Måla även tånaglarna, haha! Har aldrig nånsin gjort det så tänkte att jag måste ju göra nåt nytt. Inte vidare duktigt gjort, lite kladdigt och utanför men annars blev jag ganska nöjd. Kanske något jag kommer att fortsätta med :P Blev en del hoppande och dansade och sjungade med här hemma. Blir lätt så när jag är själv hemma (A) När ingen ser..
2 år gammal bild, från matfestivalen 2007.


Nu på kvällen ängna jag mig bara åt tven, läste en bok och tände lite ljus, mys med mig själv. Trivs med det idag. Även om en varm famn inte hade skadat.

Behöver nog dessutom lägga mig snart eftersom jag ska möta upp pappa och farfar i Skara imorgon vid halv 9 för att hämta lapphundsvalpen, ska bli så kul. Vill med ha en hund!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0