489324-203

Efter sol kommer regn och efter regn kommer sol.

Ganska logiskt ändå att det går runt så. haha.

Idag regnar det verkligen utanför, tänkte vara duktig och ta cykeln till stan men den idén blåstes av ganska fort när jag såg vädret. Ska nämligen ned till stan med Loffsan idag för att gå in på arbetsförmedlingen, vi ska väl typ anmäla oss eller vad tusan man gör där egentligen, vi har verkligen inte en aning om vad som ska göras eller nåt, men det visar väl sig :P bättre med två vilsna själar än en. Sedan blire hem och jaa, jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på men det märks väl, göra mig iordning inför ikv blire väl nån gång då det blir utgång i Lidköping ikv på måndaxklubben. Har hört mycket bra om det stället så nu tänkte vi testa det och se om det är något att ha, det hoppas jag verkligen. Öppet till 3 dessutom, nån klubb som äntigen fattar att 2 är alldeles för tidigt.

Nu ska jag snart åka och hämta Loffsan och åka till ams och jäklar vad jag ska söka jobb :P









Kommentarer
Postat av: Tobias

Nice! Allt bra idag då? :)

2009-07-06 @ 10:40:15
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Tobias

okej är trött jag med så ska väl sova snart :D

2009-07-09 @ 00:49:27
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Kan Dee Drawings

Åh tusen miljoner tack, vad glad jag blir! :)



Vilken är din favoritteckning hos mig?

Håller på att fundera ut ett nytt tryck)



Kramar!

2009-07-10 @ 00:16:54
URL: http://kandeedrawings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0