489324-203

Värsta bilförare

Precis sätt på fyran och sveriges värsta bilförare och jaa, det är nog bland det värsta jag har sätt. Ärligt talat hur kass kan man vara och hur fasiken lyckas man överhuvudtaget att ta ett körkort. Vem har tillåtit det? Jag som körde hur bra som helst hade lite små fel men dessa människor, hur gjorde dom...!? Jaja.. hoppas ingen finns där jag kör. Enda grejen jag kanske gör lite fel är att hålla på med andra saker samtidigt som jag kör men inte speciellt mkt men aja..

Vart i skolan idag och usch, det är inte kul Överdrivet seg dag. Först naturkunskap och läraren sjuk idag igen och vi har inte haft honom en end agången än, vet inte ens vem han är. Fick iaf se en as lång seg film om klimathoten. Sen blev det rast i 2 timmar och sen svenska, lång lektion :O segt. Men nu är ljudet fixat till studenten iaf. Dagen sluta med idrott och jag var riktigt seriöst och försökte verkligen. Nöjd med mig själv. Det är det som är huvudsaken. Sen efter blev det en sväng till donken och sen tanka pussen. Sen har jag legat i soffan hela kvällen.
Fick en liten hjärtattack eller nåt förut när jag sov - nån, joo min mamma ställde sig och gallskrek så jag trodde hon skulle dö och då visade det sig att hon bara hade skärt sig. Kul, jätte kul. Var helt skakis sen. Trodde ju det var nåt allvarligt. Dumma mamma









 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0