489324-203

Mycket har hänt sen senast

Inte kunnat skriva på ett tag igen. Vart hos mormor och morfar i några dagar där inte dator och absolut internet finns. Hänt en del egentligen eller en stor sak har hänt att jag har skaffat mig pojkvän. Fredrik, min babe :) helt underbar kille! Dock får jag inte träffa han från på måndag igen :( buhu.. Men under tiden jag har vart hos mormor och morfar har jag vart med Fredrik, blivit stor familjemiddag, melodifestivalen, bowling med hans kompisar, mys, film, överby. Haft det rikigt mysigt :D Saknar min babe.
Men igår var jag tvungen att åka hem från vargön för jobba igår segt och mår bra gör jag inte heller :( Förkyld & ont i halsen, jätte jobbigt.

Nu ska jag lägga mig i sängen igen och försöka bli lite frisk. Vänner ska man ju se också :D








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0