489324-203

Känner mig bakis

Inte blivit för många timmar inatt. Var ute en sväng på krogen igår. Först var vi hos Malou till 1 sedan blev det krogen och gratis inträde, det är nice=) Krogen var väl sådär måste jag säga. Sen när det stängde så fixa Malou så att vi kommer in vip imorgon på husaren och förhoppningsvis slipper inträdet med på typ 200 spänn. Efter det iaf så gick vi till kebabhouse och satt där och snacka, käka och jaa, allt vad det nu var. Sen vid halv 4 (oj, vad tiden gick fort) körde jag hem först pontus och sen loffsan och rasmus till skultorp och sen var jag äntligen hemma vid 4a.

Nu väntar jobb om en halv timme drygt. Det som är väldigt skönt också är att jag bara jobbar till 4. Riktigt gött. Sen blir det EMD ikv kl 19 och sen får vi se vart det bär av på förfest. Har några att välja på nu :P







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0