489324-203

Hos Malou

Igår och i natt så var jag i väring med blomberg & co. Sov hos danne, killar.. jag säger då bara det!? Haha. Dom skulle till liseberg imorses så fick gå upp vid 7 och åkte då bort till malou så här har jag befunnit mig hela dagen.

Först la jag mig i soffan och sov en stund för att inte väcka Malou, sedan runt halv 11 så gick vi upp, eftersom vädret var så underbart gick vi ut och sola i en timme drygt men extremt varmt men skönt ändå :) Gick sedan till stan, handla lite mat och sen tog vi med oss pizza hem. Gottish :D Kika på en film, ganska soft film ändå.. Men nu har malou åkt iväg till jobbet och jag börjar inte från om en timme och en kvart så ligger och softar lite i soffan och ser på tven. Ikväll efter vi jobbar slut efter kl 22 ska vi kika på malous bil ;)

Kommer förövrigt bo här tills på fredag (eller lördag morgon, egentligen). Tack malou, jag uppskattar verkligen att jag får vara här.









Kommentarer
Postat av: Tobias

Ja Mariestad är riktigt mysigt :D

2009-08-09 @ 12:51:27
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0