489324-203

Har nog inte fattat det än

Gud vad fort denna sommaren har gått och vad har man gjort för roligt mån tro? Typ ingenting, bara jobbat och haft en allmänt tråkig sommar. Fasiken, blir ju nästan ledsen på detta. Idag/Imorgon börjar folk skolorna igen och jaa, jag tror inte att jag har fattat än att jag inte nånsin kommer gå tillbaka till gymnasiet igen och skolbänken. Inte gråter jag inte, för jag tycker det är skönt som det är men jag vet inte om jag kan säga att jag har en slags vardag med dessa tider & jobb. Skönt att inte börja så tidigt så man får ju en slags sovmorgon varje morgon och det klagar jag ju inte direkt över :)

Om en timme börjar jag jobba och frukosten har jag redan ätit så det behöver jag inte tänka på. Nu är det bara smink, håret och klä på sig sen är det jobb till 16.15.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0